Drodzy uczniowie, informujemy, że odpowiadając na prośby SU, wprowadzamy elektroniczną wersję legitymacji.
mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie, będąca częścią aplikacji mObywatel. Jest bezpiecznym, nowoczesnym i bezpłatnym narzędziem, które – identycznie jak papierowa legitymacja – poświadcza uprawnienia uczniów do ulgowych przejazdów kolejowych, czy autobusowych.
Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej.
Aby uzyskać mLegitymację, należy:
1. poprzez dziennik Librus przesłać do sekretariatu ZSTiO Meritum wniosek (treść w załączniku). Wniosek w imieniu uczniów niepełnoletnich składają rodzice.
2. na adres sekretariatu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przesłać zdjęcie legitymacyjne (max 5mb, rozszerzenie: .jpg, nazwa pliku: nazwisko_imię_klasa).
Regulamin usługi mLegitymacja szkolna w Aplikacji mObywatel oraz Instrukcję dodania mLegitymacji do aplikacji mObywatel znajdują się poniżej.
Załączniki:
Regulamin usługi mLegitymacja szkolna w Aplikacji mObywatel
Instrukcja dodania mLegitymacji do aplikacji mObywatel
Treść wniosku o wydanie mLegitymacji do przesłania Librusem:
Dyrektor ZSTiO Meritum
w Siemianowicach Śl.
WNIOSEK O WYDANIE M-LEGITYMACJI
Zwracam się z prośbą o wydanie mLegitymacji.
Jednocześnie oświadczam, że:
Zapoznałam/em się z Regulaminem mLegitymacji szkolnej w ZSTiO Meritum.
Moje dziecko posiada ważną legitymację w wersji papierowej.
Wyrażam zgodę na wprowadzenie do systemu poniższych danych niezbędnych do wydania mLegitymacji szkolnej:
Imię i nazwisko ucznia …………………
Klasa …………………
PESEL …………………
Nr legitymacji szkolnej …………………
Data wydania wersji papierowej legitymacji …………………
(podpis rodzica/pełnoletniego ucznia)